سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الکتروموتور موتوژن

 

الکتروموتور موتوژن
تاریخچه :
شرکت موتوژن تبریز از به نام ترین شرکت های تولیدکننده الکتروموتور در منطقه خاورمیانه در سال 1352 با نام گلد الکتریک تاسیس شد و در سال 1354 به موتوژن تغییر نام داد.
الکتروموتور موتوژن با اتکا به قریب 40 سال تجربه، پرسنل کارآمد و قابلیتهای تولیدی خود قادر است که گستره ی وسیعی از انواع الکتروموتورهای سه فاز، تک فاز و الکتروموتور های خاص جهت مصارف گوناگون صنعتی و خانگی را بنا به درخواست مشتری طراحی و تولید کند.
استاندارد ها :
لازم به ذکر است شرکت الکتروموتور موتوژن با رعایت اصول نوین صنعت و تولید و آزمایشات استاندارد گواهی ISO 9001 2008   را از سازمان SGS سوئیس اخذ کرده است.
موتوژن هم اکنون فراتر از 2 میلیون الکتروموتور سه فاز و تکفاز جهت مصارف صنعتی و خانگی را بر اساس استانداردهای بین المللی مانند  IEC و NEMA و DIN تولید و به بازارهاى مصرف ایران و دیگر کشور ها عرضه مى کند.
شرکت موتوژن در سال 1369 نوع شرکت از سهامی خاص به عام تغییر یافت و در بورس اوراق بهادار تهران به ثبت رسید و از اول سال 1370 سهام آن جهت فروش به عموم عرضه شد. در حال حاضر الکتروموتور موتوژن جز واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری غدیر بوده و مرکز اصلی شرکت و کارخانه آن در منطقه صنعتی غرب تبریز واقع است.
سرمایه شرکت الکتروموتور موتوژن در ابتدای تاسیس در سال 1352 مبلغ 140 میلیون ریال بود که این مبلغ طی چندین مرحله افزایش سرمایه که عمدتا از محل آورده نقدی و مطالبات بوده و با پیوستن به بورس ایران به 680400 میلیون ریال افزایش یافته است.
1 – الکتروموتورهای سه فاز آلومینیومی
این الکتروموتورها در دو مدل یک دور و دو دور عرضه میگردد.
الکتروموتور موتوژن در مدل تک دور الکتروموتورهای سه فاز با بدنه آلومینیومی مطابق استانداردهای  IEC34، روتور قفس سنجابی، درجه حفاظت  IP54، مناسب برای کار دائم با پروانه خنک کننده و پره های روتور ، کلاس حرارتیF ، فرکانس کار 50HZ  و ولتاژ نامی 380 را تولید می کند.
* موتوژن الکتروموتورهای سه فاز دو دور را با بدنه آلومینیومی مطابق استانداردهای IEC34  ، روتور قفس سنجابی، درجه حفاظت IP54، مناسب برای کار دائم، کلاس حرارتیF، فرکانس کار 50HZ و ولتاژ نامی 380 تولید میکند.

2 – الکترو موتور موتوژن سه فاز چدنی

موتوژن این الکتروموتور ها را از توان 18.5 کیلووات تا 90 کیلووات و به صورت سفارشی تا 400 کیلووات مطابق با استانداردهای  IEC34، روتور قفس سنجابی، درجه حفاظت IP54، کلاس حرارتی F ، فرکانس کار 50 HZ و ولتاژ نامی 380 مناسب برای کار دائم تولید میکند.
3 – الکتروموتور موتوژن تکفاز  :
موتوژن الکتروموتورهای تکفاز خود را در دو مدل خازن دائم و دو خازنه تولید میکند.
* موتوژن الکتروموتور تکفاز مدل خازن دائم (CR)  را مطابق استانداردهای  IEC 34، روتور قفس سنجابی، درجه حفاظت IP54، مناسب برای کار دائم , کلاس حرارتیF، فرکانس کار 50 HZ و ولتاژ نامی 220  تولید میکند.

* الکتروموتور موتوژن تکفاز مدل دو خازنه(CRS)  مطابق استانداردهای  IEC 34، روتور قفس سنجابی، درجه حفاظت IP54، مناسب برای کار دائم , کلاس حرارتیF ، فرکانس کار 50 HZ و ولتاژ نامی 220  عرضه میکند.

4 – الکتروموتور و الکترو پمپ کولری موتوژن

5 – الکترو پمپ های صنعتی

6 – الکتروموتور مشعل گازی و گازوئیلی

لیست قیمت الکتروموتور موتوژن  –  کاتالوگ الکتروموتور موتوژن